نحوه دریافت Line of Credit در کانادا

صفحه اصلی انجمن ها امور بانکی و حسابداری در کانادا نحوه دریافت Line of Credit در کانادا

این موضوع شامل 0 پاسخ ، و دارای 1 کاربر است ، و آخرین بار توسط  بهادر در 10 ماه، 2 هفته پیش بروز شده است.

  • نویسنده
    نوشته ها
  • #111 پاسخ

    بهادر
    سرپرست کل

    نحوه دریافت Line of Credit در کانادا

    نحوه دریافت Line of Credit در کانادا
    یکی از انواع وامها Line of Credit نام داره. این وام در حقیقت اعتباری است که بانک به شما میده تا به هر نوعی که دلتون می خواد خرجش کنین. مثلا میتونید Down Payment خونه قرار بدید یا هر خرید ضروری دیگه ای که دارید. برای خرج کردن این وام کارتی در اختیار شما قرار نمیگیره و شما میتونید مبلغ مورد نیاز رو به مثلا به حساب chequing account منتقل و خرج کنید.
    سود سالانه این وام حدود 5 تا 6 درصده و در مقایسه با کردیت کارت که معمولا بین 20 تا 22 درصده خیلی فرق داره و مثل کردیت کارت مهلت پرداخت هم نداره ولی به محض استفاده سود مبلغ برداشت شده محاسبه میشه نه سود مبلغ کلی که گرفتید.

    مدارک لازم برای گرفتن Line of Credit

    1- فرم T1 برای دو سال . فرم T1 در واقع فرم پرشده و ارسالی به اداره مالیات هستش که بر اساس T4 شما پر شده است.
    2- notice of assessment/invoice برای دو سال که درواقع تایید پرداخت مالیات شماست.
    3- لیست حقوق دریافتی شما یا همون payslip

    نکته : در حساب آنلاین CRA شما هر دو مورد 1 و 2 قابل پرینت و ارایه به بانک هست.

    حداقل مبلغ پرداختی 10.000 و حداکثر مبلغ پرداختی 75.000 دلار است و البته با توجه به بانک شما امکان اپلای کردن آنلاین هم وجود داره و بعد از تشکیل پرونده حدود یک هفته بعد خبر تایید و ریجکت شدن و در صورت تایید میزان مبلغ به اطلاع شما میرسه.

    در ضمن این برای Line of Credit شخصی بود .شما اگر شرکت ثبت شده دارید میتونید برای Business Line of Credit اپلای کنید که در این صورت مدارک شرکت هم مورد نیاز می باشد.

    • این موضوع 10 ماه، 2 هفته پیش توسط  بهادر اصلاح شده است.
    • این موضوع 10 ماه، 2 هفته پیش توسط  بهادر اصلاح شده است.
    • این موضوع 10 ماه، 2 هفته پیش توسط  بهادر اصلاح شده است.
پاسخ به : نحوه دریافت Line of Credit در کانادا
اطلاعات شما: